
لطفا ادامه مطلب را ببینید.....
بقیه را در ادامه مطلب مشاهده کنید...
جام جم آنلاين: سرپرست فدراسيون پزشکي ورزشي گفت: هروه اوسال مهاجم بورکينافاسويي تيم فوتبال پرسپوليس به طور قطع به بيماري هپاتيت B مبتلا بوده و اين موضوع را به اطلاع مسوولان اين باشگاه رسانده ايم.
لطف علي پور کاظمي شنبه در گفت و گو با ايرنا با اشاره به اينکه اين فدراسيون متولي انجام تست هاي پزشکي تمامي ورزشکاران خارجي است،افزود:براساس روال معمول پزشکان ومتخصصان اين فدراسيون،از اين بازيکن تمامي آزمايشات کلينيکي و پاراکلينيکي را انجام و اين موضوع را تاييد کردند.
وي اظهارداشت: با قطعي شدن نتايج آزمايشات، مدارک مربوط را براي تصميم گيري به باشگاه پرسپوليس ارسال کرده ايم تا در اين خصوص تصميم گيري کنند.
سرپرست فدراسيون پزشکي ورزشي تاکيد کرد:اين بازيکن به هيچ وجه ايدز نداشته و تنها به بيماري هپاتيت B مبتلا است.
گفتني است،از آنجا که قرارداد هروه اوسال در آخرين ساعات فصل نقل و انتقالات در هيات فوتبال استان تهران ثبت شده است،اعتبار و ادامه قرارداد وي منوط به تاييد تمامي آزمون هاي تست پزشکي و احراز سلامت وي تعيين شده است.
از اين رو با توجه به نتايج آزمايشات قطعي پزشکي،باشگاه پرسپوليس مي تواند قرارداد اين بازيکن را به طور يک طرفه فسخ کند.
متاسفانه برخی از تصاویر درج شده در سایت ، تقریبا از بخشی از تصاویر مربوط به پست های 600 تا 800 سایت که در سایت آی آر آپلود ، آپلود شده بودند . حذف شده اند و نمایش داده نمیشوند.به همین جهت از همه ی دوستان و کاربرانی که به جهت موضوع خاصی وارد سایت شده و با تصاویر حذف شده روبه رو میشوند پوزش میخوام.در حال حاضر تصاویر در فضای شخصی خود سایت و همچنین در فضای سابق و دائمی (پرشین گیگ)آپلود میشوند.