
آکورد تقدیر شادمهر
گام:ر دیز ماژور....دو مینور
ریتم: 4/4 آروم رومبا(پیشنهاد میکنم کسایی که پیانو میزنن یا ارگ این ترانه رو حتما بنوازند)
Bb............Cm
باید تورو پیدا کنم
Ab...................Bb
شاید هنوزم دیر نیست
Gm.....................D#............Fm........Ab.
تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست
Bb............Cm...
با اینکه بی تاب منی
Ab.............Bb
بازم منو خط میزنی
Gm.......................D#.....Fm....Ab..
باید تو رو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی
Cm....Gm.............Cm................Gm
کی با یه جمله مثل من میتونه آرومت کنه
Gm.................Fm....................Ab
اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه
..Gm...........Cm..Gm
دلگیرم از این شهر سرد
..Gm.......Cm.....Gm
این کوچه های بی عبور
Fm..........Ab.......Gm
وقتی به من فکر می کنی
Gm..................Fm
حس می کنم از راه دور
Bb........Ab...........Bb......................Cm
آخر یه شب این گریه ها سوی چشام می بره
...........Ab......Bb.............Cm.........Gm
عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی میپره
Bb......Ab...........Bb.............Cm
باید تو رو پیدا کنم هر روز تنهاتر نشی
...........Ab............Bb......Cm.........Gm
راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی
Gm.......Ab......Bb...............Cm
پیدات کنم حتی اگه پروازم پرپر کنی
Gm.....Ab.........Bb...................Cm
محکم بگیرم دست تو احساسم باور کنی
باید تورو پیدا کنم
شاید هنوزم دیر نیست....
متاسفانه برخی از تصاویر درج شده در سایت ، تقریبا از بخشی از تصاویر مربوط به پست های 600 تا 800 سایت که در سایت آی آر آپلود ، آپلود شده بودند . حذف شده اند و نمایش داده نمیشوند.به همین جهت از همه ی دوستان و کاربرانی که به جهت موضوع خاصی وارد سایت شده و با تصاویر حذف شده روبه رو میشوند پوزش میخوام.در حال حاضر تصاویر در فضای شخصی خود سایت و همچنین در فضای سابق و دائمی (پرشین گیگ)آپلود میشوند.